Повернення
Повернення
Будь-який клієнт має право повернути або обміняти товар на протязі 14 календарних днів після замовлення.
Умови для повернення товару:
- Товар повинен знаходитися в оригінальній упаковці, яка не повинна бути пошкодженою або забрудненою та включати в себе всі компоненти;
- Товар не встановлювався і не використовувався;
- Збережено товарний чек;
- Транспортні витрати пов’язанні з поверненням товару оплачує покупець ( В окремих випадках якщо повернення пов’язане з неправильним підбором менеджера, оплачує інтернет-магазин).
- Товар, який повертається поштою, повинен бути замотаний у стрейч плівку для уникнення наклеювання скотчу, а так же наклейок кур’єрської компанії на упаковку з товаром.
Якщо запчастина підлягає поверненню через дефект, виявлений після встановлення на автомобіль, для повернення необхідно оформити претензію, надавши такі документи:
- заключення сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та описом його несправності;
- копію замовлення з автосервісу, де проводилося встановлення товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу для проведення робіт з обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності для надання послуг сервісом;
Повернення коштів проводиться протягом 3-х робочих днів з отримання нами товару, гроші будуть зараховані на Ваш кртковий рахунок за вирахуванням комісії за переказ або виданні в офісі нашої компанії.
Не підлягають поверненню:
Електричні та електровмісні запчастини.- Запчастини китайського походження
- Природне зношування виробу.
- Випадкові ушкодження, заподіяні клієнтом.
- Пошкодження, спричинені неправильною установкою.
- Ушкодження, спричинені дефектами прилеглих вузлів та систем.
- Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.
- Витратні запасні частини та матеріали, такі як олія, фільтри, запобіжники, лампи тощо.
- Великогабаритні позиції, включаючи кузовні деталі та інші, повинні бути оглянуті покупцем у момент отримання товару. Претензії щодо цих позицій мають бути пред'явлені на місці в момент передачі. Пізніше претензії щодо цих позицій не приймаються.
Як здати товар по рекламації?
1.підготуйте акт рекламації від сертифікованої організації та акт виконаних робіт
2. заповніть бланк повернення товару та вкладіть з іншими документами у коробку
- . запакуйте та віднесіть у наш магазин за адресою м. Рівне вул. Стельмаха 18а або відправте кур’єрською службою "Нова Пошта"
Який порядок (процес) обробки рекламації?
Повернений товар передається на рекламацію постачальнику (виробнику), термін розглядання від 14 до 30 днів.
Якщо під час експертизи не підтверджується дефект то товар повертається покупцеві.
У разі коли товар не підлягає ремонту покупцеві пропонується обміняти товар або оформити повернення коштів, заповнивши заяву на повернення.
Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після надання висновку експертизи способом яким здійснювалась оплата.